Tellimine ja transport

Kaubavalik poes
Kogu meie e-poes leiduv kaup baseerub 100% meie Motodepoo Tallinna kaupluse laoseisul.
Laoseisu ja kauba valikut uuendame e-poes kord paar korda päevas, nii et võib tekkida väikeseid erinevusi. Reeglina on tegemist reaalse laos oleva kaubaga. Kui tooted on erinevate suurusnumbritega või erinevate värvide ja suurustega, siis ostukorvi tõstes on näha toodete reaalne laoseis.

Pärast tellimuse esitamist kontrollime veel kord kauba saadavust ja suuname teid edasi internetipanka maksmist teosta. Kaubad lähetatakse tööpäevas sees teele koheselt pärast makse laekumist meie arveldusarvele. Makse laekub tavaliselt 1-2 tunni jooksul pärast ülekande teostamist internetipangas.


Transport

  • Kaubad toimetame kätte Smartpostiga - kulu 4€ sõltumata kauba kogusest. 
  • Kõik tellimused väärtuses üle 39,99€ (v.a. rehvid)  toimetatakse kätte tasuta
  • erandi moodustavd tsiklirehvid, mille kohaletoimetamiseks võtame Teiega ise ühendust ja täpsustame. 
  • Rehve ei saa Smartpostiga saata, nende puhul rakendame DPD uksest-ukseni transporti. Ühe rehvi transport 5 eurot. 

14 päevane tagastusõigus
Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja toodud allpool. Tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole meie veebipoe tellimise eripära. 

Juhul kui toode ei sobi, siis on võimalik kasutamata toode ALATI tagastada / ringi vahetada  või raha tagasi saada, vastavalt kokkuleppele. Tagastatava toode peab kindlasti olema originaal pakendis,  kasutamata ning varustatud kauba tunnussiltidega.

Mida ma pean tegema, kui mul on pretensioon?
Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks sõbralikku ja tõhusat klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada. 

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada oma vabas vormis sõnastatud pretensioon e-posti aadressile: info@motodepoo.ee. Pretensioonis palume kindlasti märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number, tellimuse kuupäev ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.


Maksevõimalused
Motodepoo veebipoes pakume ostu eest tasumiseks alljärgnevaid võimalusi. Sobiva makseviisi saate valida ostu vormistamisel. 

  • Swedbank
  • SEB Pank
  • Danske Pank
  • Nordea Pank 
  • LHV Pank
  • Krediidipank
  • Krediitkaardid Visa ja Mastercard
Peale tellimuse vormistamist suunatakse teid makse sooritamiseks Maksekeskuse turvalisse maksekeskkonda.